Marketing bonusowy

Marketing bonusowy.


Tą usługę można również nazwać planem marketingowym.

Mamy dwa rodzaje rozliczeń bonusowych:

Od sprzedaży czyli od aktywacji produktu.
Od kontynuacji danej usługi przy danym produkcie.

Aktywacja produktu, lub sprzedaż produktu, to również porównanie do pierwszego kosztu wystartowania z danym produktem lub usługą w wielu marketingach sieciowych. *(Czytaj pakiet startowy.)

Kontynuacja danej usługi to utrzymanie klienta ze składką, lub z danym programem/ produktem.

Ważną informacją tutaj jest ta, że jeżeli zechcesz budować zespół współpracowników – a raczej jeśli zechcesz wypracowywać sobie zyski z kolejnych poziomów rekomendacji – pamiętaj że w naszym programie istnieje zasada identyfikacji korzystania z produktu.
To oznacza że nie osiągniesz bonusu za sprzedaż / aktywację jakiegoś produktu lub usługi z niższego poziomu bonusowego, zanim Ty sam nie będziesz używać takiego produktu.

Prostymi słowami: Nie dostaniesz bonusu jeśli osoba rekomendowana zakupi jakiś produkt a ty jeszcze go nie masz. Natomiast jeśli ktoś w 5 poziomie zakupił już produkt a osoba z poziomu 4 jeszcze go nie kupiła a Ty masz dany produkt to z 5-tego poziomu zostanie Ci naliczony bonus.

To prosta zasada rekomendacji produktu. Możesz coś rekomendować ale dosłownie nie opłaci ci się to dopóki sam nie skorzystasz z takiego produktu.

Polecając produkty inwestycyjne (rachunek inwestycyjny/ rachunek oszczędnościowy/ fundusz powierniczy), aby otrzymać bonus, musisz posiadać co najmniej jeden z nich.

Skoro już o tym wiesz i jesteś tego świadomy, oto dwa rodzaje planów marketingowych:


Bonusy procentowe od aktywacji produktu / usługi.

1 poziom: 25% netto
2 poziom: 2,5% netto
3 poziom: 4% netto
4 poziom: 6% netto
5 poziom: 12,5% netto

Bonusy procentowe od kontynuacji usługi: dotyczy przede wszystkim podziału z wypracowanego zysku miesięcznego.

1 poziom: 15% netto
2 poziom: 1,5% netto
3 poziom: 2,4% netto
4 poziom: 3,6% netto
5 poziom: 7,5% netto

Określenie netto oznacza kwotę w DOP (Peso dominikańskie: RD$) która trafia na konto bonusowe.
Z takiego konta bonusowego kwotę można wypłacać na własny rachunek osobisty, na fundusz powierniczy jako składka miesięczna, lub również na kartę pre-paid. Nie da się wypłacić bonusu na rachunek DBC w celu zakupu jednostek detalicznych bezpośrednio z konta bonusowego.

W zakładce Marketing, dostępny jest podgląd na strukturę marketingową. Na zielono zaznaczone są osoby które mają aktywny co najmniej jeden produkt. Według tego podglądu możesz wspomagać budowę swojej sieci marketingowej korzystając z podawania cudzych (grupowych) numerów ID, przy własnych rekomendacjach.

Warto zaznaczyć że ten rodzaj marketingu, nie wymaga od rekomendującego, zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.